5 Easy Facts About جوش بیماری زونا Described

Wiki Article

اسرائیل می‌گوید وقتی حماس کمک‌ها را برای خود برمی‌دارد سازمان ملل نمی‌تواند آنها را توزیع کند.

اگر بیماری زونا در ماه‌های اول دوره بارداری اتفاق بیفتد، می‌تواند به جنین آسیب برساند، اما خوشبختانه این اتفاق خیلی به ندرت پیش می‌آید.

Your browser isn’t supported anymore. Update it to have the ideal YouTube practical experience and our most up-to-date options. Find out more

این‌ روش‌ها عبارت هستند از: تحریك‌ یا مالش‌ متناوب‌، استفاده‌ از جریان‌ الكتریكی‌ در پوست‌، اسپری‌ سرد و قطع‌ رشته‌ های‌ عصبی‌ یا جراحی‌.

معمولاً بروز زونا در حاملگی غیرمعمول است، اما امکان ابتلا به آن وجود دارد. اگر فرد در دوران بارداری با کسانی که به آبله‌مرغان یا عفونت زونا مبتلا شده‌اند، در تماس بوده و واکسینه نشده باشد، ممکن است دچار آبله‌مرغان شود.

آمریکا: عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد

زونا کشنده نیست؛ اما درد و سوزش ضایعات پوستی آن می‌تواند بیماری زونا در صورت آزاردهنده باشد. مخصوصاً اگر این ضایعات در نواحی حساسی مانند چشم باشد.

بیماری زونا به‌ دلیل فعال شدن مجدد ویروس "واریسلازوستر" است كه در دوران كودكی بیماری آبله مرغان را در فرد سبب شده است.

قبل از مصرف هر گونه دارویی برای درمان زونا در دوران بارداری با پزشک خود صحبت کنید.

با همه موارد گفته شده، لازم است یاداوری کنیم که درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد؛ زیرا زونا یک بیماری عفونی بوده و باید دوره خود را سپری کند.

او گفت که متحدان کشورش در سراسر جهان ازاین هدف استراتژیک اسرائیل حمایت کردند. وقتی به بسیاری از دوستان اسرائیل، از جمله جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا اشاره کردم که از نحوه جنگ اسرائیل خوششان نمی‌آید، آقای برکات بی‌پرده شد.

فلسطینی‌ها برای گرفتن سهمی از کمک‌های هوایی گرفتاری‌های بسیاری دارند، برخی در دریا شنا می‌کنند تا به بسته‌های در دریا افتاده‌ برسند، اما غرق می‌شوند.

نیر برکات، وزیر اقتصاد اسرائیل گفت که هیچ چیز مانع هدف اسرائیل برای از بین بردن همیشگی حماس و آزادی گروگان‌های هفتم اکتبر نخواهد شد.

● ویروس واریسلا زوستر که باعث زونا می‌شود از طریق هوا منتقل نمی‌شود. اگر فرد مبتلا به زونا در نزدیکی شما سرفه یا عطسه کند یا لیوان نوشیدنی یا ظروف غذاخوری‌اش را به اشتراک بگذارد، قابل انتقال نیست.

Report this wiki page